Kekalahan Ke 2 Navy

Posted by Blogger Malaya | 7:36 AM | , , | 1 comments »

Perlawanan ke 2 dalam kejohanan ragbi antara perkhidmatan angkatan tentera malaysia 2009 adalah di antara Navy ORCA dan Air Force BLACKHAWK. Perlawanan yang bermula pada separuh masa pertama memaparkan kesungguhan anak didik Komander Suhaimi untuk mendapatkan mata pertama dengan jumlah masa menguasai bola lebih daripada BLACKHAWK yg mendapat sentuhan Fauzi Air force ( sory bro pangkat tak ingat ).

namun begitu ketika minit awal separuh masa kedua berlangsung. BLACKHAWK telah berjaya mendapatkan 3 mata pertama dalam percubaan membuat DROP KICK di dalam kawasan 22 pihak ORCA. Ketika pada 20 minit masa permainan tamat, BLACKHAWK berjaya mendapatkan mata melalui try pemain scrumhalf (NO.9) nama tak ingat... hahaha dan CONVERTION pun berjaya dilakukan oleh STANDOFF (NO. 10)

SO nacy kalah kali kedua dengan mata 0 berbalas 10

1 comments

  1. Blogger Malaya // May 26, 2009 at 8:04 AM  

    Fuhhh terima kasih atas ulasan pertandingan yang sungguh menceriakan walaupun saya menumpang sedih atas kekalahan ORCA sebab pernah main untuk team mereka 85/86 tahniah buat blackhawk pun saya pernah main untuk team tersebut 90s

    Semoga peminat ragbi AFATS yang lain berpuashati atas ulasan pertandingan yang disiarkan

    Sekali lagi tahniah


    brader HS